Κατάσταση:
Ανενεργό, γίνεται εξαργύρωση των επιταγών έως 31/07/2023
Ημερομηνία λήξης αιτήσεων:
01/11/2022
Δικαιούχοι:
Είναι οι ενεργές επιχειρήσεις που έχουν ιδρυθεί πριν την 01.01.2022 και έχουν απασχολήσει τουλάχιστον για έναν μήνα έναν (1) υπάλληλο το προηγούμενο έτος (2021).
Αιτήσεις από την εταιρεία μας:
Δωρεάν (δεν χρειάζονται χαρτιά, η αίτηση γίνεται ηλεκτρονικά)
Η συμβουλή του AskIT
- Είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για την αγορά ή ενοικίαση εμπορικής διαχείρισης (ERP) που θα στέλνει τα αρχεία myData (υποχρεωτική αποστολή πωλήσεων στην πλατφόρμα του δημοσίου).
- Μια πολύ καλή ευκαιρία για όλες τις επιχειρήσεις για την αγορά λογισμικού Backup και Antivirus τουλάχιστον (η συγκεκριμένη ανάγκη υπάρχει σε όλες τις επιχειρήσεις).
- Επίσης πολύ καλή ευκαιρία για την προμήθεια νέου φορολογικού μηχανισμού και αναγνώστη καρτών τραπεζικών συναλλαγών.
- Τα υπόλοιπα ψηφιακά εργαλεία απευθύνονται σε πιο ειδικές ανάγκες και σε επιχειρήσεις με μεγάλο όγκο δεδομένων όπου επιλέγοντας το σωστό λογισμικό μπορούν να προσκομίσουν μεγάλα οφέλη.
Το Ταμείο Ανάκαμψης & Ανθεκτικότητας (Greece 2.0) προσφέρει επιδότηση 90% για απόκτηση νέων Ψηφιακών Εργαλείων και Υπηρεσιών μέσω του προγράμματος «Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ».
Τα ψηφιακά εργαλεία – προϊόντα που μπορούν να προμηθευτούν σε γενικές γραμμές είναι τα παρακάτω:
- Εφαρμογές εμπορικής διαχείρισης (ERP)
- Ειδικές εφαρμογές προσαρμοσμένες σε επαγγελματικό κλάδο (π.χ. Ιατρικό πρόγραμμα ασθενών)
- Εφαρμογές πωλήσεων, παραγγελειοληψίας (PoS)
- Εφαρμογές διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM)
- Εφαρμογές διαχείρισης αποθηκών (WMS)
- Εφαρμογές διαχείρισης & εκπαίδευσης προσωπικού (HR related)
- Πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου (e-Commerce)
- Υπηρεσίες ηλεκτρονικής τιμολόγησης (δημιουργία και αποστολή παραστατικών ως .pdf)
- Ψηφιακές Υπογραφές (π.χ. Docusign για συμμετοχή σε διαγωνισμούς δημοσίου)
- Εργαλεία διασύνδεσης με υπηρεσίες αποθήκευσης και μεταφορών (π.χ. Couriers)
- Εργαλεία διασύνδεσης με συστήματα ηλεκτρονικών πληρωμών (π.χ. πιστωτικές κάρτες, vivawallet)
- Πλατφόρμες επικοινωνίας και συνεργασίας (π.χ. Συνδρομή Office 365, Teams)
- Λύσεις τύπου Cloud (π.χ. Online Τηλεφωνικά κέντρα)
- Εργαλεία υποστήριξης απομακρυσμένης εργασίας (π.χ. VPN)
- Εφαρμογές Ασφαλείας (π.χ. Antivirus)
- Εφαρμογές επιχειρησιακής συνέχειας (π.χ. backup δεδομένων)
- Αντικατάσταση ή προμήθεια αναγνώστη καρτών τραπεζικών συναλλαγών (EFT/POS)
- Εφαρμογές Τιμολόγησης επί αυτοκινήτου (XVAN)
- Αντικατάσταση Φορολογικού μηχανισμού σήμανσης (ΕΑΦΔΣΣ)
Τα ποσά της επιδότησης κυμαίνονται από 900€ έως 18.000€ ανάλογα τον αριθμό των εργαζομένων και δεν υπάρχει κάποια χρονική δέσμευση ως προς την κατοχή του λογισμικού.
Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας ενημερώσουμε για όλες τις λεπτομέρειες του προγράμματος και να κάνουμε μαζί την αίτηση για το voucher.
Περισσότερες πληροφορίες:
https://digitalsme.gov.gr/